Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Ti Sento

Vandaag even aan het spelen geweest met Elements 7.
Op advies van Janny alle knopen een keer aan het proberen. Klonen heb ik nog niet door maar er kwam wel een leuk effect aan de linkerkant onder naar voren. Weet echt niet wat ik gedaan heb om dit te krijgen, het lijkt een beetje op kopiëren, maar er moets juist iets weg daar.
Dank je wel Janny voor dit goede advies.





















Tot de volgende...

20 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne
    wat een aparte foto het is net een potloot tekening

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola, nice picture.. looks like a painting in three dimensions. I really liked.
    wish you a nice weekend :)
    Saludos..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wel heel artistiek uit!
    groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yvonne,
    Mischien niet helemaal gelukt.
    Maar deze opname is er wel fraai door geworden.....
    Gr John.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love, is very attractive and abstract. Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt me een kunstwerkje wel
    met wat spiegelingen !!
    Creatief !
    peter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha Yvon goed gelukt hoor het is oud Papier
    ik zelf vind het ook heel mooi vooral bij gebouwen en zo net oude foto's
    Fijn weekend hé
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gedaan meid prachtige bewerking zo en mestal weet je niet meet hoe je het gedaan heb . Het resultat telt niet waar.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! very nice Macros!!!!
    Greetings Olli

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie bewerking!!!
    Prima gedaan.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi effect en bij deze foto past het wel.
    Eigenlijk is het ook een soort kopiëren en plakken.
    Ik heb dat ook wel eens.
    Je moet met alt ingedrukt een plek selecteren maar als je dan de muis teveel beweegt met het klonen komen de delen naast het geselecteerde plekje ook mee.
    Ik druk dan op ongedaan maken en probeer het opnieuw.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is natuurlijk schitterend. Het enige dat het geheel verstoort is je eerlijkheid. "Je hebt dit gewoon bewust gedaan, om het effect van herhaling te benadrukken, waardoor het dramatisch aspect van het vergankelijke benadrukt wordt". Zo zeg je dat en niet: "weet niet wat ik gedaan heb".

    Heel mooi, ook met die onder textuur!
    Liefs, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ivo weet het mooi te zeggen, maar ja jij bent eerlijk en dat waardeer ik. Hij is echt schitterend al ben ik wel nieuwschiering naar hoe. De sfeer de kleur tja ik ben er gewoon stil van. Liefs Bufff.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, this is a very unique foto really beautiful and delicate. Regards from Puerto Rico,
    http://jorgemunozphotography.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé Disney Dreamer....Droom lekker verder......ik maak je wel wakker ergens deze week. Sjaak heeft hem gebouwd zeker.....ik hoor het wel als je weer met je voetjes op de grond staat. Knuf van snuitje, die speciaal voor jou even boven kwam...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi bewerkte opname
    prima effect, dus je hebt les van Janny....
    handig hè zo'n juf...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het effect wel heel mooi. De kleur is ook mooi, heel rustig, het wordt zo een heel artistiek schilderij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!