Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Sparrenveertje


Dit sparrenveertje krijgt een eigen blogje, het is een bijzondere vlieszwam 
die zeldzaam is. Het is niet echt een paddenstoel, het lijkt meer op een
 egeltje zoals Loes het omschreef.






Langs dit fietspad, kwamen we verschillende groepjes tegen, het was even 
zoeken naar mooie exemplaren. Ik zat onder de blaren van de brandnetels, 
want daar zaten ze tussen.







De brandnetels moesten we wel weg halen, om aan de buitenkant te blijven, 
anders maakte we veel te veel stuk en dat willen we echt niet.







De fietsers en voetgangers schrokken soms wel, omdat ze ons zo zagen
 liggen op het fietspad, ze dachten dat er iets gebeurt was.







En toen kwam het idee dat er helemaal nog geen bord is met overstekende
 fotografen, of dat er fotografen bezig zijn met foto's te maken. Dus wie er
 leuk kan tekenen of wie er een idee heeft...hoor of zie het graag via de
 mail. Kan best handig zijn wanneer je 
vaak op de grond ligt.

Datum: 14-09-2014

6 opmerkingen:

  1. Het is niet echt een zwammetje waar ik warm voor loop, maar je laatste foto, vind ik zó ontzettend mooi!!!m Dat ik hem toch leuk ga vinden ;-)
    fijne zondag Yvon
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja....misschien een idee om dat te gaan produceren! Wil je er ook één maken voor fotograferende vrouwen die op hun buik in het mos liggen? Ik deed het vandaag en gelukkig had ik mijn man mee naders hadden ze vast gedacht dat ik daar dood lag of zo!
    En ik doe het dan nog voor allemaal mislukte paddenstoelenfoto's: zielig hè!
    Mij lukt het niet om ze mooi scherp te krijgen: toch maar veel in het mos liggen oefenen!
    Van jouw foto's heb ik weer genoten!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (Nog een poging, met de kans dat het er dadelijk dubbel op staat)
    Wat een speciaal zwammetje. Moeilijk om te fotograferen. Zeker als het tussen de brandnetels staat. Maar rode bosmieren zijn ook vervelend. Vooral de twee laatste vind ik mooi.
    Zo'n bordje is een goed idee!
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, beter brandnetels dan bosmieren, helemaal met Gonnie eens.
    Zoals ik je al zei vind ik dat hier ongelooflijk knappe platen tussen zitten, en dan bedoel ik vooral de eerste en de laatste. Zó mooi gespeeld met licht, scherpte en onscherpte, en dat was bij deze sparrenveertjes echt niet gemakkelijk, ik wist er alleen maar saaie foto's van te maken.
    Je moet me het kunstje maar eens leren, Helaas niet vandaag :-(

    Maak er nog wat van!

    LG Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!