Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Wat zijn ze klein...


Slijmzwammen, daar denk ik persoonlijk pas aan in de herfst periode en niet
 in de maand juli. Het lijkt wel of Loes er een gevoel bij heeft om tijdens haar
 wandeling door onze achtertuinen van natuurmonumenten om zomaar een 
tak op te tillen en dan deze slijmzwammen te vinden.






Dan is het even heen en weer krabbelen of ik zin heb om mee te gaan, en dat
 heb ik natuurlijk altijd, even iets vroeger eten, snel de afwas doen en lekker 
de natuur in om weer iets leuks op de foto te zetten.






Macro op de body met de tussenringen er tussen en ik kwam niet dichtbij. Dit zijn
 behoorlijk gecropte foto's en mijn camera ging ook elke keer op zwart. Tussenringen weer 
losdraaien van de body en ik kon weer verder.






Moet nog even uitvinden wat dit is geweest, met de bokeh was daar in tegen 
weer heel apart, dat had ik de vorige keer weer niet. De slijmzwammen zijn 
ook niet goed scherp geworden, terwijl de meeste foto's op F8 gemaakt zijn om
 maar zoveel mogelijk van het rijtje scherp te krijgen. Op rijstzak gemaakt, 
alleen niet met de afstandsbediening, batterij was op. 






De slijmzwammen zijn echt heel klein, de afstandsbediening is echt wel
 nodig om te gebruiken.

De herfst moet nog komen, gaan we over een paar maandjes gewoon
 in de herkansing.






Datum: 11 juli 2016

2 opmerkingen:

  1. Hoi Von, Ik heb het pas ook weer geprobeerd en merk dat je met een nog kleiner diafragma (F16 minstens) en met afstandsbediening aan de slag moet om iets scherp te krijgen. Maar o jee, alle stofjes op je sensor komen dan te voorschijn. Dus van de week naar Chipclean!
    Wel een onderwerp wat bij deze zomer past ;-)
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel sprookjesachtig, Von
    Mooi!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!