Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Fotoclub uitjes


Zoals ik jullie al eerder vertelde zit ik bij een fotoclub, opdracht "Boek" was een
 hele leuke uitdaging om te doen, maar de uitjes met de fotoclub waarbij ik 
mij heb aangesloten, landschap en macro groep, daar ligt toch iets meer mijn 
uitdaging om er iets van te maken






Alleen de datum om eind januari al met de macro lens op stap te gaan, is
 helemaal nieuw voor mij.

Wat is er nu te fotograferen..?? 

We spreken af bij Zonnestraal in Hilversum en gaan daar de hei op. Heel lang
 blijft mijn camera in de tas. Het is donker weer, zie geen kleur om mij heen. 
Wat doe ik hier..?? even lekker kletsen, dat gaat prima. 






En dan bijna aan het eind van de middag, staan we bij een dennenboom en 
het zonnetje geeft iets aan kleur. En dat zijn dan mijn foto's van 
die middag, de dennen naalden, toch nog met iets
 thuis gekomen 

Zo heel anders is ons landschap uitje. Een beetje sneeuw, de afgelopen nacht 
nog een beetje vorst. Alleen landschap, grrr...ik kan er maar niet
 aan wennen. 






Ik doe de 10-20mm op de camera en ik draai het toch elke keer naar
 de 20mm toe. 

In photoshop even een tutorial uitproberen. Of het allemaal ten goede komt bij
 deze foto, op de fotoclub vonden de meeste van wel.






Er wordt al op mijn vingers getikt, en de opdracht is om alleen op de 10mm
 de beelden te maken. 

Wat een straf...






Ben niet voor één gat te vangen en thuis worden de beelden toch uitgesneden
 zoals ik deze in gedachten had. Een beetje smokkelen mag toch...






Deze foto's zijn gemaakt in Hilverbeek.  We hebben daar een klein rondje
 gelopen. Bij landschap fotografie sta je toch vaak stil en sommige van 
ons hadden niet genoeg kleding aan.

Langzaam terug lopen en naar onze volgende plekje rijden






We helpen elkaar waar nodig is, want daar zijn we ook voor op stap, veel 
Nikon camera's in onze groep, dat is makkelijk helpen. 






Wanneer we het in het Hilverbeek wel gezien hebben rijden we nog even 
naar Nederhorst den Berg.






Even met lange sluitertijden werken. Is tenslotte een heel leuk speeltje 
in de landschap fotografie.

Landschap: 9-02-2017 Hilverbeek en Nederhorst den Berg
Macro: 28-01-2017 Zonnestraal




4 opmerkingen:

  1. Beide dagen waren knap lastige opdrachten volgens mij. Van de macro's ga ik voor nr 7, leuk klein kunstwerkje. Bij de landschappen vind ik 2 en 8 heel mooi bewerkt.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig zoveel sfeer als jij weet te vangen, je kopfoto is een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele creatieve serie, Von. Van nummer 1 en 9 was ik direct onder de indruk. Prachtige kleuren, mysterieus en sereen. Terwijl ik toch duidelijk zie dat het iets organisch is. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Von, foto 2, 4, 8 en 10 vind ik het mooist. De abstractere foto's zijn van een heel ander kaliber en zeker ook heel sfeervol.
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!