Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Misty day


Het is weer zover, de mistige ochtenden gaan weer komen.






Ik ben dan geen held om in de auto te stappen en dan rond
 te gaan rijden. 

Ik heb al een paar plekken lopend bezocht maar moet steeds verder
 lopen om iets te vinden.





Zo hebben jullie paaltje 7 en de Lambrechtskade gezien, dat was allemaal bij 
mij om de hoek.






Hilversumskanaal is al iets verder, dat heb ik een keer op de kiek gezet met de 
rijp aan de bomen. 






Vandaag in de mist de andere kant maar eens opgelopen, daar kom ik dan
 uit bij natuurmonumenten. Uit kijken op de steiger, die kan wel eens glad zijn, 
zo groen is deze.






Aan de Wijde Blik plas staan een paar aanleg palen om in de zomer heerlijk
 je boot aan te meren.






Het is bijna windstil, wat is het mooi buiten. 






Ik heb mijn wandeling er voor vandaag 
wel opzitten. 






Doe voorzichtig wanneer je de weg op moet. 

Datum: 13-12-2016


8 opmerkingen:

  1. Prachtig, mist op 'n mooist vooral met die spiegelingen van de bomen, geweldig!
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,
    Wat een prachtige beelden. Mooi zo met dat beperkte zicht in die mist.
    Je eerste foto vind ik echt helemaal super. Mooie compo ook. Heel mooi gedaan Yvonne!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plaatsing goed getimed!! ;-)

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, mysterieus en heel erg sfeervol.
    Buiten is het dan wel mistig en koud maar binnen op jouw blog is het warm en genieten voor gevorderden :-)

    Fijne zondag en LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke representatieve sfeerserie voor dit moment, Yvonne! De eerste twee foto's vind ik heel erg mooi! Beetje grafisch, met een zweempje nostalgie alsof het oude foto's zijn. Klopt het dat je foto 6 achteraf lichter hebt gemaakt? Er zit een beetje een geel/groene kleurzweem in het midden. Groetjes, Jody

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne,
    Stuk voor stuk schitterende platen, heel sfeervol. De eerste lijkt wel een pentekening.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor. Bijzondere omstandigheden leveren bijzondere plaatjes op, zo ervoer ik zelf op de Stulpheide...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!